شناسه خبر:54223
1401/1/25 10:05:47
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

کمبود پزشک متخصص در شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با بیان اینکه متأسفانه نگاه وزارت بهداشت به مناطق محروم درست نیست، گفت: در شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ با کمترین پزشک متخصص مواجه هستیم.

فتح‌الله توسلی سه‌شنبه در نشست با سرپرست و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهار با تأکید بر اینکه متأسفانه نگاه وزارت بهداشت به مناطق محروم درست نیست و پزشکان در مراکز استان‌ها تجمع کرده‌اند، گفت: شرایط به‌گونه‌ای است که در حوزه انتخابیه خود با کمترین پزشک متخصص مواجه هستم.

وی تأکید کرد: باید مشخص شود چه تعداد پزشک لازم است در شهرستان‌ها حضور داشته باشند؛ در مراکز استان‌ها هر کجا که می‌روید پزشک متخصص می‌بینید، اما مردم مناطق محروم باید برای درمان به مراکز استان‌ها مراجعه کنند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی توزیع عادلانه امکانات بخش بهداشت و درمان را حق مردم دانست و افزود: پیگیری و دستور خرید دستگاه سی.‌تی.اسکن برای شهرستان بهار انجام شده و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی دیگر و تأمین تجهیزات درمانگاه‌های شهرستان انجام می‌شود.

توسلی ادامه داد: تأمین نیروی انسانی بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های شهرستان و پیگیری 24 ساعته شدن درمانگاه مهاجران، از دیگر مطالبات مردم است که به‌جد پیگیری می‌شود.

شناسه خبر 54223