شناسه خبر:54574
1401/2/4 09:19:30

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه قرارگاه صنعتی خاتم‌الأنبیا سپاه پیگیر رفع موانع تولید است گفت: عمده مشکلات واحدهای تولیدی کمبود منابع بانکی است.

سردار جمال شاکرمی در جریان بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی ایلام گفت: قرارگاه صنعتی خاتم‌الانبیا (ص) متشکل از مجموعه اقشار تخصصی بسیج و نیز ادارات و دستگاه‌های مرتبط با امر تولید و اشتغال در سطح سپاه‌های استانی با هدف پایش و عارضه یابی و پشتیبانی و مانع‌زدایی از واحدهای صنعتی و معدنی نیمه‌فعال و راکد تشکیل شده که در تلاش است در تعامل با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مسائل و مشکلات این واحدها را مرتفع و آن‌ها را به چرخه تولید بازگرداند.

وی افزود: از نزدیک مشکلات این واحدهای تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و مصوبات خوبی در زمینه تأمین مواد اولیه از مرکز و ارائه تسهیلات و منابع بانکی و همچنین راهکارهای مناسب برای حذف دلالان و سودجویان اتخاذ شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: با توجه به تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص رفع موانع تولید، سپاه وظیفه خود می‌داند که با استفاده از ظرفیت مهندسان بسیج صنعتی از تمام توان خود برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استفاده کند.

شناسه خبر 54574