شناسه خبر:60387
1401/6/30 09:32:58
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام:

برای پذیرش دانشجوی عراقی برنامه داریم

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام گفت: تنها 10 درصد دانشجویان استان در رشته‌های مهارتی تحصیل می‌کنند و به طور کلی به دانشگاهی نیاز داریم که فارغ‌التحصیل آن کارآفرین باشد و دانشگاه علمی کاربردی دارای این مزیت است.

منصور احمدی در مراسم معارفه‌ خود به‌عنوان رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، اظهار کرد: فلسفه دانشگاه جامع علم کاربردی تربیت نیروی ماهر و تکنسین است و این دانشگاه در استان با 10 مرکز آموزشی و 4 گروه خدمات، هنر، کشاورزی و صنعت فعال است و مراکز خوبی در سطح استان داریم.
وی با بیان اینکه این دانشگاه رقیب هیچ کدام از نظام‌های آموزشی نیست، گفت: این دانشگاه تکمیل‌کننده مهارت فارغ‌التحصیلانی است که درس‌های نظری خوانده‌اند و ما علاوه بر دوره‌های مقطع دار دوره‌های پودمانی و آموزش کوتاه مدت داریم که یکی از برنامه‌های ما در این دوره آموزش‌های کوتاه‌مدت است.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام با تأکید بر اینکه هر جایی از جامعه که مراجعه کنیم و بدانیم که نیازمند نیروی ماهر است می‌توانیم این دوره‌ها را برگزار کنیم، ادامه داد: تنها 10 درصد دانشجویان استان در رشته‌های مهارتی تحصیل می‌کنند و به طور کلی به دانشگاهی نیاز داریم که فارغ‌التحصیل آن کارآفرین باشد و دانشگاه علمی کاربردی دارای این مزیت است.

شناسه خبر 60387