شناسه خبر:60448
1401/6/31 10:05:05

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا جهاد تبیین را یک ضرورت و تکلیف خواند و گفت: غفلت از این موضوع باعث وارونه جلوه دادن واقعیات توسط دشمن می‌شود.

امیر سلیمان طاهری روز گذشته در جمع خبرنگاران ضمن تشریح برنامه‌های پیش‌بینی‌شده هفته دفاع مقدس در استان، اظهار کرد: برگزاری رژه نیروهای مسلح و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.
وی خاطرنشان کرد: رژه نیروهای مسلح به‌صورت یگانی و خودرویی روز 31 شهریورماه هم‌زمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس در بزرگراه امام خمینی (ره) و با سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور برگزار می‌شود.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا جهاد تبیین را یک ضرورت و تکلیف خواند و افزود: غفلت از این موضوع باعث وارونه جلوه‌ دادن واقعیات توسط دشمن می‌شود.
وی ادامه داد: امروز اگر ما در جهاد تبیین و بیان راه و مسیر شهدا کوتاهی کنیم، حقیقتاً در حق این عزیزان ناسپاسی کرده‌ایم.
طاهری با بیان اینکه ارتش در زمان جنگ برای به عقب‌ راندن ماشین جنگی دشمن وارد عمل می‌شود، خاطرنشان کرد: در زمان صلح هم با اقتدار در عرصه مردم‌یاری در مواقع بحرانی همچون سیل و زلزله نقش‌آفرینی می‌کند.
وی افزود: به برکت و درایت مقام معظم رهبری ما قدرت بازدارندگی را پشت سر گذاشته‌ایم و به مرحله اقدام پیش‌دستانه رسیده‌ایم.
عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، اهدای خون، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی و ورزشی، تکریم کارکنان پایور و وظیفه نمونه و رژه، ازجمله دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است که امیر طاهری به آن اشاره کرد.

شناسه خبر 60448