شناسه خبر:60530
1401/7/6 08:53:22
معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان همدان اعلام کرد:

پرداخت مستمری و تسهیلات به خانواده‌های همدانی دارای فرزند سه قلو

سپهرغرب، گروه خبر: معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان همدان اعلام کرد: به خانواده‌های سه قلو و بالاتر بدون محدودیت دهک درآمد و آزمون وسع، خدمات ارائه خواهد شد.

زهره بختیاری با اشاره به اینکه تمامی پرداخت‌های سازمان بهزیستی در راستای حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو براساس بُعد خانوار و تا پایان 6 سالگی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، به دنبال کمک به خانواده‌های دارای فرزند چندقلو به‌لحاظ اقتصادی و معیشتی هستیم که این نوع کمک می‌تواند به انسجام و روان خانواده کمک کند.
وی ادامه داد: برای خانواده‌هایی که در دهک‌های درآمدی یک تا هفت قرار داشته و فرزندان دو قلو دارند، تا پایان 6 سالگی حمایت درنظر گرفته می‌شود.
معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان همدان خاطرنشان کرد: خدمات مستمری و پرداخت ماهیانه به خانواده‌های دارای فرزند دوقلو زیر پوشش بهزیستی با شرایط بالا ارائه می‌شود.
بختیاری با بیان اینکه به خانوارهای سه قلو و بالاتر بدون محدودیت دهک درآمد و آزمون وسع خدمات ارائه خواهد شد، اظهار کرد: تأمین شیر خشک کودکان تا یک سالگی است و خدمات مشاوره‌ای، غربالگری و خدمات دیگر نیز در کنار تعلق گرفتن مستمری، به این خانوارها ارائه می‌شود.

شناسه خبر 60530