شناسه خبر:67275
1401/12/24 15:34:00

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از اضافه‌شدن " بازیافت هواپیما" به جمع رشته‌های این دانشگاه خبر داد.

احمد حسین فلاحی دراین‌باره اظهار کرد: در جلسه هیئت امنای دانشگاه بوعلی و دانشگاه‌های زیرمجموعه آن از جمله اسدآباد، نهاوند و غیره موضوعات مختلف از جمله افزایش تعداد رشته‌ها و جذب هیئت علمی به دانشگاه صنعتی و بوعلی در حضور وزیر علوم مورد بررسی قرار گرفت.
فلاحی بیان کرد: وزیر علوم به سبب وضعیت فوق العاده دانشگاه بوعلی و صنعتی در غرب کشور با پیشنهادات موافقت کرد و مقرر شد، رشته‌های جدید و مورد نیاز به سبب موقعیت‌های پیش آمده برای استان به ظرفیت دانشگاهی استان افزوده شود.
وی با بیان اینکه بر اساس رشته‌های جدید هیئت علمی وارد استان می‌شود افزود: یکی از این رشته‌ها در مورد بازیافت هواپیما است که احداث کارخانه بازیافت هواپیما در همدان نهایی شده و قرار است این مجموعه جدید در همدان راه‌اندازی شود پس به طور طبیعی برای مدیریت معکوس قطعات هواپیما رشته و استاد آن هم باید وارد استان شود.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همچنین از رسیدگی به املاک سرگردان دانشگاه همدان خبر داد و گفت: این مورد از مباحثی بود که تاکید داشتیم تعیین تکلیف شود چرا که برخی املاک دانشگاهی در اختیار دستگاه‌های دولتی و برخی املاک نیز در اختیار افراد و اشخاص قرار دارد.

شناسه خبر 67275