شناسه خبر:72416
1402/5/22 10:40:26

سپهرغرب - گروه خبر:مدیرکل بهزیستی استان ایلام از توسعه ارائه خدمات مددکاری و مشاوره‌ای این مجموعه به زائران حسینی در اربعین امسال خبر داد و گفت: این خدمات امسال برای نخستین‌بار علاوه‌بر مرز مهران، در خاک عراق نیز ارائه خواهد شد.

حسین نورعلیوند روز شنبه در ستاد اربعین این اداره کل اظهار کرد: امسال علاوه‌بر استقرار تیم اورژانس اجتماعی در مرز مهران یک تیم‌ متشکل از مددکار و روان‌شناس نیز در کشور عراق دایر می‌شود و به زائران خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی به دیگر فعالیت‌های این اداره کل در مهران اشاره کرد و افزود: در کنار ارائه خدمات مشاوره‌ای و مددکاری، مسئولیت سامان‌دهی افراد گمشده نیز همچون سال‌های گذشته از سوی ستاد اربعین استان برعهده این اداره کل است و در این زمینه فعالیت خواهیم داشت.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام با اشاره به راه‌اندازی موکب این اداره کل در مرز مهران، تأکید کرد: توزیع وسایل توان‌بخشی بین زائران سالمند و دارای معلولیت و استقرار تیم تخصصی توان‌بخشی، تعمیر وسایل کمک‌توان‌بخشی نظیر ویلچر، واکر و جابه‌جایی زائران ناتوان با ویلچر، از دیگر فعالیت‌های این‌ مجموعه در ایام اربعین امسال خواهد بود.

در این‌ نشست اعضا پیرامون فعالیت‌های اربعین و نحوه خدمات‌رسانی به زائران حسینی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

 

شناسه خبر 72416