شناسه خبر:73161
1402/6/9 10:35:58

سپهرغرب-گروه خبر:مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: 96 درصد نیروهای شاغل دستگاه‌های اجرایی ایلام تبدیل وضعیت شده‌اند‌.

جمال اسدی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با گرامیداشت هفته دولت گفت: تعداد 167 خدمت مختلف در حوزه‌های گوناگون همچون فرهنگی، مددکاری، مشارکت‌های اجتماعی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران ارائه خواهد شد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات این اداره کل در دو سال گذشته در قالب طرح سپاس بوده و تاکنون 18 هزار دیدار با حضور مسئولان ارشد استان ازجمله امام جمعه و استاندار ایلام از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید ایلام با اشاره به اینکه، همچنین به مناسبت روز شهدا، تنها در یک روز 265 دیدار توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی انجام شد، ادامه داد: با توجه به رویکرد جدید دولت، مبلغ تسهیلات اشتغال‌زایی در سال گذشته 22٠ میلیارد تومان افزایش یافت که از این رقم تاکنون 16٠ میلیارد جذب و پرداخت شده است.

اسدی خاطرنشان کرد: تاکنون 96 درصد از نیروهای شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان تبدیل وضعیت شده و رایزنی‌ها برای اجرای این طرح در شرکت‌های زیرمجموعه نفت ادامه دارد.

وی گفت: 37 هزار نفر از جامعه ایثارگران استان تحت پوشش بیمه بنیاد شهید قرار دارند.

مدیرکل بنیاد شهید ایلام با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش درمان گفت: در این راستا سال گذشته 45 میلیارد تومان هزینه درمانی به افراد تحت پوشش پرداخت شده است.

اسدی افزود: در این مدت 1٠4 هزار نفر به مراکز سرپایی طرف قرارداد مراجعه نموده و در این راستا 75 میلیارد تومان به مراکز درمانی جهت بستری و جراحی پرداخت شد.

وی یادآور شد: در حوزه درمان توانبخشی، فیزیوتراپی، ویزیت و... نیز بیش از 99 هزار خدمات طی یک سال گذشته صورت گرفته است.

 

 

شناسه خبر 73161