شناسه خبر:80369
1402/12/19 10:38:35

سپهرغرب، گروه خبر: دادستان شهرستان دهلران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت هزار هکتار از اراضی ملی و هفت هزار مترمربع از اراضی شهرستان در راستای صیانت از منابع طبیعی و اراضی ملی رفع تصرف شده است.

بهنام تیرافکن صبح پنجشنبه 17 اسفندماه گفت: در راستای صیانت از منابع طبیعی و اراضی ملی، دادگستری دهلران با متصرفان اراضی ملی با قاطعیت و بدون اغماض برخورد می‌کند.

وی افزود: اراضی ملی در ردیف حقوق عامه محسوب شده و دادستانی برای حمایت از منافعی که به عموم مردم تعلق دارد با متخلفان و متصرفین برخورد قاطع دارد و هیچ اغماضی در این زمینه نخواهد داشت.

دادستان دهلران ادامه داد: از ابتدای سال جاری و در راستای صیانت از عرصه‌های ملی با همکاری دادسرا و منابع‌طبیعی هشت هکتار (80 هزار مترمربع) از اراضی ملی رفع تصرف شده است.

تیرافکن همچنین به رفع تصرف هفت هزار مترمربع از اراضی شهری اشاره و خاطرنشان کرد: با همکاری اداره مسکن شهرسازی، شهرداری و همکاری خوب نیروی انتظامی شهرستان این میزان از اراضی ملی نیز در مدت یاد شده رفع تصرف شده است.

وی تصریح کرد: مجموعه دادسرای شهرستان دهلران به صورت ویژه به پرونده‌های عرصه‌های ملی رسیدگی و با متخلفان برخورد جدی و قانونی خواهد داشت.

شناسه خبر 80369