شناسه خبر:80545
1402/12/22 11:32:47
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:

به‌دنبال هم‌افزایی برای اجرای برنامه‌های فاخر و ماندگار هستیم‌

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه به‌دنبال هم‌افزایی با دیگر دستگاه‌ها برای اجرای برنامه‌های فاخر و ماندگار هستیم، گفت: توجه به خانواده‌های شهدا در حوزه‌های مختلف مسکن، اشتغال و درمان از اولویت‌های این نهاد است.

محمد رحیمی، اظهار کرد: امنیت امروز کشور مدیون تلاش و مجاهدت شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگانی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی گفت: استان 580 هزار نفر جمعیت دارد که 102 هزار نفر از این جمعیت به نوعی تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هستند که این درصد از جمعیت وظیفه خادمان آن‌ها را در این مجموعه سنگین‌تر می‌کند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با تأکید بر کیفیت‌بخشی به برنامه‌های اجرایی در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، تصریح کرد: تلاش ما استفاده از ظرفیت دیگر دستگاه‌های فرهنگی و علمی برای ارتقای کیفیت این خدمات است.

رحیمی با اشاره به فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه زیرساختی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، تصریح کرد: مجوز ساختمان دره‌شهر و دهلران برای خدمات‌رسانی به خانواده‌های معزز شهدا و جامعه ایثارگران اخذ شده و ساخت این مجموعه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: امروز توجه به خانواده‌های شهدا در حوزه‌های مختلف مسکن، اشتغال و درمان از اولویت‌های این نهاد است و برگزاری برنامه‌های فرهنگی با سلایق و فضای امروز جامعه در دستور کار قرار دارد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به برگزاری آزمون مختص فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد در سطح کشور، اظهار کرد: ثبت نام این آزمون در استان شروع شده و مهلت آن تا 15 فروردین ماه 1403 ادامه دارد و تمهیداتی اندیشیده شده تا همه‌ واجدین شرایط در این آزمون شرکت کنند.

رحیمی با اشاره به اجرای برنامه‌های بزرگداشت روز شهید از 15 تا 22 اسفندماه، خاطرنشان کرد: 22 عنوان برنامه در نقاط مختلف استان برای گرامیداشت روز شهدا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال 1402 تمام برنامه‌های فرهنگی به خوبی برگزار شد، تصریح کرد: تلاش ما معرفی الگوهای ماندگار دفاع مقدس و سیره‌ی شهدا و جانبازان در قالب برنامه‌های فاخر برای نسل امروز است.

شناسه خبر 80545