شناسه خبر:81406
1403/1/29 03:25:18
مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای ایلام:

بیش از 4 هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط‌کشی شد

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: بیش از چهار هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط‌کشی شده است.

سید زاهدین چشمه‌خاور اظهار کرد: این اقدام که در راستای ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات انجام شده، گامی مهم در جهت بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل استان به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به اهمیت خط‌کشی و نقوش ترافیکی در جاده‌ها، افزود: این امر نقش مهمی در کاهش حوادث، تسهیل سفرهای برون‌شهری و انتقال پیام‌های اطلاعاتی، هشداری و بصری به رانندگان دارد.

وی عنوان کرد: اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در خط‌کشی جاده‌ها، نشان‌دهنده تعهد این اداره کل به ارتقای ایمنی و کیفیت تردد در جاده‌های استان است و این اقدامات بدون شک در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و همچنین رفاه حال زائران و مسافران عبوری از این استان موثر خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال گذشته یادآور شد: در این بازه زمانی نزدیک به 49/8 کیلومتر روشنایی تونل‌ها، 195 چراغ چشمک زن، 80 هزار و 116 عدد نصب تابلو و علائم ایمنی انجام شده است.

چشمه‌خاور ادامه داد: نصب دو هزار و 200 مترمربع تابلو اطلاعاتی، 9 برج نوری و 118 عدد ایمن‌سازی سر گاردریل پل و دماغه طی سال گذشته در سطح راه‌های استان انجام شده است.

شناسه خبر 81406