شناسه خبر:82141
1403/2/16 16:13:36

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: پنج میلیارد و 500 ریال برای بهره‌مندی اهالی روستای «دره دول» بخش ماژین از توابع شهرستان دره‌شهر از آب شرب سالم و بهداشتی هزینه شد.

محمد محمدی روز یکشنبه اظهار کرد: در اقدامی جهادی و در راستای تداوم ارائه خدمات به مناطق محروم و دور افتاده، با اجرای خط انتقال جدید و اصلاح شبکه داخلی روستای «دره دول» بخش ماژین شهرستان دره‌شهر از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند شدند.

وی افزود: برای آبرسانی به این روستا خط انتقالی به طول سه هزار و 500 متر، لوله سایز 63 اجرا و همچنین شبکه داخلی روستا به طول 500 با اعتباری بیش از بر پنج میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت اجرا شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام یادآور شد: همچنین یک باب مخزن 50 مترمکعبی توسط بسیج سازندگی و با همکاری فرمانداری شهرستان دره‌شهر با هزینه بالغ یک میلیارد و 700 میلیون ریال احداث شد.

محمدی خاطرنشان کرد: با بیان اینکه این پروژه در یک مسیر بسیار سخت و صعب‌العبور با کمک بخشداری، دهیاری و نیروهای مردمی اجرا شد.

بخش ماژین دره‌شهر در جنوب شرقی استان ایلام و در 30 کیلومتری جاده پلدختر- اندیمشک از توابع استان لرستان واقع شده که در اثر بارش‌های چند روز اخیر، شبکه آب این روستا دچار آسیب شده بود.

شناسه خبر 82141