شناسه خبر:82977
1403/3/6 11:40:04
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

راستی آزمایی طرح‌های اشتغالزا با نظارت جدی انجام شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: بازرسی مداوم از طرح های اشتغالزا با هدف راستی آزمایی و ایجاد اشتغال واقعی ضروری است.

فرزاد پیشکاری  در نخستین جلسه شورای اداری حوزه اشتغال در سنندج اظهار کرد: اشتغال دغدغه امروز کشور است؛ چرا که موجب توسعه اقتصادی و رفاه و آسایش جامعه می شود.

وی اشتغال، مسکن، جهاد تبیین و فرزند آوری را از مهم‌ترین اولویت ها و رسالت های دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید عنوان کرد و افزود: وزارت کار به تنهایی متولی اشتغال در کشور نیست بلکه به عنوان دبیر خانه اشتغال، هماهنگ کننده بین دستگاه ها، سازمان ها و وزارتخانه ها برای ایجاد اشتغال در کشور است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، ایجاد اشتغال پایدار را از اولویت های دولت و از مهم‌ترین مطالبات مردمی خواند و خواستار تعامل کارشناسان اشتغال ادارات شهرستان های تابعه با دستگاه های اجرایی، بانک های عامل و فرمانداری ها برای توسعه اشتغال استان شد.

پیشکاری با بیان اینکه پرداخت تسهیلات منجر به تحول در زندگی و معیشت افراد متقاضی خواهد شد، بر نقش اداره کار در بازرسی و نظارت بر طرح های اشتغالزا تاکید کرد.

وی خطاب به کارشناسان حوزه اشتغال ادارات شهرستان های تابعه، گفت: برای جلب رضایتمندی مردم و خشنودی پروردگار شبانه روز و جهادی کار کنید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان به خدمات دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید در توجه به معیشت جامعه، پرداخت معوقات کارگران، توجه به اصل سه جانبه گرایی و احصا واحد های صنعتی و تولیدی تعطیل و مشکلدار هم اشاره کرد.

پیشکاری با بیان اینکه حضور در انتخابات تلاش برای اقتدار کشور و تعیین سرنوشت خویش است، از تشکلات کارگری و کارفرمایی، تعاونگران و خانواده بزرگ کار و تولید استان خواست با حضور پر شور در انتخابات پیش رو، دین خود را به رئیس جمهور شهید و دستاورد های دولت مردمی سیزدهم ادا کنند.

شناسه خبر 82977