شناسه خبر:88060
1403/8/7 17:39:00

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه اجرای مستمر نظارت و بازرسی اولویت ما است، گفت: کنترل و ثبات قیمت بازار همدان، مرهون کار بازرسان متعهد است.


احمد شانیان ضمن تبریک روز بازرس در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه اجرای مستمر نظارت و بازرسی اولویت ما است، ابراز کرد: کنترل و ثبات قیمت بازار همدان، مرهون کار بازرسان متعهد است.
این مقام مسئول اظهار‌ کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان حسب وظایف ذاتی و قانونی و در راستای کنترل و ثبات قیمت‌ها، عرضه مناسب و به‌موقع کالاها و خدمات و نیز ایجاد آرامش در سطح بازار، اجرای مستمر نظارت و بازرسی بر بازار به‌ویژه بازار کالاهای اساسی را مهم‌ترین اولویت‌ کاری بازرسان خود قرار داده است.
وی با بیان اینکه در شرایط مختلف پایش و نظارت بازار به‌صورت مستمر انجام می‌شود و هماهنگی‌های لازم نیز برای پیشگیری از افزایش قیمت‌ها در دستور کار است، افزود: امروز که به‌نام روز بازرس نام‌گذاری شده، فرصتی است تا از جایگاه مهم و اثربخش این قشر ساعی و خدمت‌گزار در راستای احقاق حقوق مصرف‌کنندگان، تقدیر و تشکر کرد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه تعدد واحدها و بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای صنفی در سطح استان حجم عظیم و گسترده‌ای را در اجرای مأموریت‌های مختلف برای بازرسان همدان رقم زده، عنوان کرد: بازرسان امین و مدافعان خط مقدم اقتصادی در حوزه معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان هستند.
شانیان افزود: مردم همدان به‌عنوان بازوی تأثیرگذار در حوزه اجتماعی می‌توانند برای مشارکت در بخش نظارت بر بازار، ضمن دریافت فاکتور معتبر از واحدهای صنفی گزارش‌ها و شکایت‌های خود را از طریق سامانه 124 واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان همدان منعکس کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
وی در مورد گشت‌های مشترک بازرسی نیز گفت: این بازرسی‌ها با همکاری تعزیرات، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی انجام می‌شود که به‌صورت مستمر است و در ایام اوج خریدهای سال، با شدت بیشتری صورت می‌گیرد.

شناسه خبر 88060