شناسه خبر:88061
1403/8/7 17:44:00

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر گفت: بخش ویژه نوزادان بیمارستان مهر این شهرستان به همت خیران نیک‌اندیش تکمیل و راه‌اندازی شد.


«عباس آذرهمایون» روز دوشنبه با بیان اینکه بخش ویژه نوزادان بیمارستان مهر این شهرستان به همت خیران نیک‌اندیش تکمیل و راه‌اندازی شد، اظهار کرد: همچنین طرح آنژیوگرافی بیمارستان امام حسین (ع) به همت خیر نیکوکار دکتر «اصغر رحیمی» و دانشگاه علوم پزشکی و همراه‌‌سرای این بیمارستان به همت هفت نفر از خیرین ملایری با پیشرفت فیزیکی خوبی در دست اجرا قرار دارد.
وی اظهار کرد: ادامه ساخت پروژه اورژانس 115 شماره پنج خیابان طالقانی ملایر نیز به همت خیرین در دست اجرا است.
این مقام مسئول با بیان اینکه خیرین سلامت طی ماه گذشته بیش از 6 میلیارد ریال برای درمان بیماران کمک کردند، افزود: از این میزان چهار میلیارد ریال برای احداث پایگاه شماره چهار شهری به نیابت از شادروان «احسان محمدبیگی» و 754 میلیون ریال برای تجهیزات پزشکی به بخش سلامت کمک شد.
رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر گفت: بخشی از این کمک‌ها نیز برای تهیه سبد کالا و غذای گرم، لباس گرم و نوشت‌افزار دانش‌آموزان نیازمند و احداث همراه‌سرای بیمارستان امام حسین (ع) پرداخت شده است.
* مراجعه 347 نفر به واحد مددکاری مجمع خیرین سلامت
وی همچنین به فعالیت‌های واحد مددکاری مجمع اشاره و بیان کرد: طی ماه گذشته 347 نفر به واحد مددکاری مجمع مراجعه کردند و هفت فقره پرونده برای کمک به بیماران سرطانی و صعب‌العلاج و بازدید از منازل آن‌ها تشکیل شد.
رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر ادامه داد: در این مدت همچنین 400 میلیون ریال تسهیلات وام قرض‌الحسنه به چهار بیمار نیازمند و 200 میلیون ریال هزینه دارو و درمان و معیشتی به چهار بیمار نیازمند پرداخت شد.
آذرهمایون بیان کرد: در این مدت همچنین تجهیزاتی همچون دستگاه نبولایزر، 10 تخت بیمارستانی، دو دستگاه کپسول اکسیژن و 11 عدد مانومتر، یک دستگاه برانکادر آمبولانس، 13 عدد پد AED از محل مساعدت خیرین نیکوکار برای پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی 115 ملایر اهدا شد.
وی همچنین انجام خدمات پرستاری رایگان در منازل بیماران نیازمند در 15 نوبت را از خدمات واحد پرستاری مجمع خیران سلامت ملایر برشمرد و افزود: طی ماه گذشته 10 مورد کارت اهدای عضو صادر شد.

شناسه خبر 88061