شناسه خبر:88053
1403/8/7 16:56:00
به یاد شهید حسین فهمیده صورت می‌گیرد؛

عضویت رایگان در مراکز کانون هم‌زمان با روز نوجوان

هم‌زمان با روز نوجوان، عضویت در تمامی مراکز فرهنگی‌ هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در روز هشت آبان‌ماه رایگان است.


به گزارش سپهرغرب و به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عضویت در تمامی مراکز فرهنگی‌ هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در روز هشت آبان‌ماه رایگان است؛ علاقه‌مندان برای ثبت‌نام رایگان در مراکز کانون باید روز هشتم آبان‌ماه 1403 به پورتال اینترنتی کانون به نشانی https://kpf.ir/ بخش ثبت‌نام مراجعه و یکی از مراکز نزدیک به محل سکونت خود را انتخاب و روند عضویت در آن مرکز را کامل کنند.
تخفیف 10 تا 25 درصدی کتاب‌ در فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به نشانی https://digikanoon.ir/ از دیگر برنامه‌های کانون بوده که از 8 تا 14 آبان‌ماه برای نوجوانان تدارک دیده شده است.
همچنین ویژه‌برنامه‌های متنوعی به یاد شهید حسین فهمیده و گرامیداشت روز نوجوان در تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای یک‌هزار و 39 مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار شهری، روستایی و پستی در سراسر کشور است.

شناسه خبر 88053