شناسه خبر:24302
1399/4/11 16:33:07
طعنه نایب قهرمان المپیک لندن به هیئت کشتی همدان

بدهی‌های قبلی را بدهید بعد فکر تیمداری باشید

سپهرغرب، گروه ورزشی: دلاور نامدار ملایری گفت: حدود 10 سال پیش، به احترام مردم و مسئولان استان و شهرمان در لیگ کشتی گرفته‌ام، هنوز طلبکارم و پولم را نداده‌اند.
صادق گودرزی یکی از معدود قهرمانان پرتوان کشتی آزاد کشورمان در میادین المپیک و جهان است که خیلی زود با دنیای قهرمانی وداع کرد. او که می‌توانست سال‌های بیشتری با دوبنده تیم ملی برای کشورمان افتخارآفرینی کند، به دلیل مصدومیت از ناحیه گردن وداعی زودهنگام با دنیای قهرمانی داشت و فقط به یک نشان نقره المپیک 2012 لندن، دو نقره قهرمانی جهان 2010 مسکو و 2011 استانبول، برنز قهرمانی جهان 2009 هرنینگ و یک نشان طلای بازی‌های آسیایی و 2 طلای قهرمانی آسیا بسنده کرد و به رغم اینکه استحقاق کسب تعداد مدال‌های بیشتر و خوش رنگتری را داشت، مجبور به کناره‌گیری اجباری از دنیای قهرمانی شد.
وی که در حال حاضر در تهران به مربیگیری مشغول است در گفت‌وگویی خاطرنشان کرد: برگزاری لیگ به‌عنوان مهمترین و بعضاً تنها منبع درآمد کشتی‌گیران و مربیان، بسیار ارزشمند و برای ایجادانگیزه و تقویت‌روحیه این اقشار زحمتکش، خیلی موثر و مفید است. اما به‌شرط اینکه تیم‌ها و باشگاه‌های شرکت‌کننده، به تعهدات خودشان عمل کرده و برای پرداخت حق و حقوق کشتی‌گیران، آن‌ها را چندین سال آزار و اذیت نکنند.
نایب قهرمان کشتی آزاد المپیک لندن یادآور شد: حدود 10 سال پیش، به احترام مردم و مسئولان استان و شهرمان در لیگ، کشتی گرفته‌ام، هنوز طلبکارم و پولم را نداده‌اند، کمتر از گل هم نگفته‌ام ولی کشتی‌گیرانی به خاطر رفاقت و دوستی با ما، پذیرفتند برای استان ما کشتی بگیرند، آن‌ها هم متاسفانه هنوز نتوانسته‌اند پولشان را بگیرند. من به خاطر بدقولی مسئولان از کسانی که با خواهش من برای استان کشتی گرفتند خجالت می‌کشم. وی گودرزی در ادامه افزود: امیدوارم یکی به‌این دوستان بگوید حق بچه‌های کشتی را بدهند. ارزش پول و مبلغ طلب آن‌ها اصلا با الان قابل مقایسه نیست و چندین برابر بی‌ارزش‌تر شده ولی بازهم این مبلغ تقلیل‌یافته از نظر میزان ارزشی را نیز نمی‌دهند.
وی ادامه داد: بعضی بچه‌های کشتی که از نماینده استان در لیگ طلبکار هستند، چندین‌بار خواستند شکایت کنند، برای حفظ آبروی کشتی استان همدان من از آن‌ها خواهش کردم شکایت نکنند. ولی مسئولان کشتی استان، اصلا به‌این فکر نمی‌کنند کشتی‌گیران روی آن پول حساب باز کرده بودند. قید تیم‌های دیگر را زده‌اند و برای استان همدان کشتی گرفتند، بعد از چندین سال هنوز هم پول آن‌ها را نداده‌اند.
گودرزی اضافه کرد: گویا دوباره مسئولان جدید هیئت‌کشتی استان اعلام کرده‌اند می‌خواهند در لیگ برتر تیمداری کنند! اول بدهی‌های قبلی را پرداخت کنند، بعداً به دنبال لیگ تیمداری باشند. هیچ فرقی ندارد چه کسی رئیس‌هیئت بوده، بدهی را باید بپردازند. مگر الان فدراسیون‌کشتی علیرضا دبیر بدهی چند ده میلیارد تومانی سال‌های گذشته فدراسیون‌کشتی را پرداخت نمی‌کند؟! پس هیئت‌های کشتی استان‌ها هم باید بدهی‌های گذشته را پرداخت و تسویه کنند.

شناسه خبر 24302