شناسه خبر:32429
1399/9/4 15:38:33

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: مجمع خیرین ازدواج استان طی ماه‌های آینده به‌صورت رسمی در محل خانه جوانان استان ایلام شروع به فعالیت خواهد کرد.

مظفر علی‌شائی روز سه‌شنبه اظهار کرد: موضوع تأسیس مجمع خیرین ازدواج استان یکی از فعالیت‌های شاخص اداره کل ورزش و جوانان بوده که تاکنون در استان صورت نگرفته و طی ماه‌های آینده به‌صورت رسمی در محل خانه جوانان استان ایلام این مجمع شروع به فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: فوتبال پالایشگاه گاز بانوان پس از چند ماه تمرین مداوم و سخت به آمادگی خوبی رسیده و تا پایان هفته جاری مسابقات این تیم در لیگ برتر شروع خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام تصریح کرد: تیم فوتبال آقایان نیز درحال تمرین بوده که اِن‌شاءالله در مسابقات لیگ دسته سه شرکت کند، تیم تیراندازی در استان نیز درحال سامان‌دهی و آماده‌سازی برای لیگ برتر آقایان است.

وی ادامه داد: درتلاش هستیم که تا پایان سال مالی 99 حداقل 15 و حداکثر 18 پروژه به بهره‌برداری برسد که عمده این پروژه‌ها چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در شهرستان‌ها هستند.

علی‌شائی گفت: کل اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ها 21 میلیارد تومان است که درتلاش هستیم تا پایان سال مالی پیش رو با جذب مطلوب بودجه حوزه عمرانی پروژه‌های فوق به بهره‌برداری برسند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام افزود: یکی دیگر از فعالیت‌های شاخص حوزه جوانان ادامه دادن به موضوع پاتوق‌های فرهنگی و مهارت‌آموزی در مناطق حاشیه‌نشین استان بوده که بسیار حائز اهمیت است.

شناسه خبر 32429