شناسه خبر:36554
1399/11/21 09:25:11


سپهرغرب، گروه ورزشی: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: مراسم تجلیل از قهرمانان فراملی استان همدان در سال‌های 97 و 98 فردا برگزار می‌شود.
حمید سیفی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت استاندار محترم همدان و مجمع نمایندگان استان در خصوص برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان، گفت: ارج نهادن به جایگاه قهرمانان و نشان‌آوران استان از بدو ورود به استان مورد توجه مسئولان بود که خوشبختانه با پیگیری‌ها و مساعدت‌های لازم توسط مقام عالی وزارت، معاونین ایشان، استاندار همدان و نمایندگان استان این مهم را بیش از پیش در دستور کار قرار دادیم.
وی با بیان اینکه این مراسم روز سه‌شنبه 21 بهمن ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل استانداری همدان برگزار می‌شود، ادامه داد: با توجه به تعداد نشان‌های کسب‌شده توسط قهرمانان استان همدان در مسابقات جهانی و آسیایی در این همایش از 72 نشان آور تجلیل خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: از این تعداد 15 نفر نشان طلا و 7 نفر نشان نقره مسابقات جهانی، 17 نفر طلا، 10 نفر نقره و 4 نفر برنز مربوط به مسابقات آسیایی هستند.
وی افزود: در کنار این عزیزان از 6 مربی، 14 داور و یک پیشکسوت که در میادین بین اللملل برای استان همدان کسب افتخار کرده اند نیز تجلیل خواهد شد تا پرونده تجلیل از قهرمانان استان در سال‌های گذشته بسته و بخشی از دین خود به قهرمانان را ادا کنیم.
سیفی در پایان از برگزاری همایش تجلیل از قهرمانان فراملی سال 1399 در نیمه نخست سال آینده خبر داد و گفت: امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و حمایت‌های بی دریغ مسئولین همدل استان همدان این مراسم به خوبی هرچه تمام تر برگزار شود.

شناسه خبر 36554