شناسه خبر:38213
1399/12/28 10:54:15

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت: در ایام عید نوروز برنامه‌های تربیتی و فرهنگی زیادی مانند جشنواره آرزوی دل و سفره امید برای دانش‌آموزان لرستانی تدارک دیده‌ایم.

حجت‌اله مومنی اظهار داشت: برای ایام عید در حوزه پرورشی و فرهنگی برنامه‌های متعددی برای دانش‌آموزان لرستانی داریم.

وی با بیان اینکه برنامه آرزوی دل یکی از مهمترین برنامه‌های پرورشی ایام عید نوروز در لرستان است، افزود: در این برنامه دانش آموز به همراه خانواده خود کنار سفره هفت‌سین دعای فرج و تحویل سال را قرائت می‌کند و این فیلم را برای شرکت در مسابقه در سامانه شاد ارسال می‌کند.

 معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: همچنین در این ایام در قالب مسابقه‌ای با عنوان سفره امید به بهترین سفره هفت‌سینی که توسط دانش‌آموزان استان تهیه و عکس آن را برای شرکت در مسابقه  در سامانه شاد ارسال شده جوایز نفیسی داده می‌شود.

مومنی با اشاره به اینکه در ایام عید دانش‌آموزان و خانواده آنان می‌توانند برای دریافت مشاوره‌های تربیتی و پرورشی در قالب طرح صدای دل با مراکز مشاوره آموزش و پرورش استان تماس بگیرند همچنین قرار است که پس از ایام نوروز سامانه مشاوره 1570 را در استان فعال کنیم که این سامانه می‌تواند به صورت همزمان به 30 نفر مشاوره ارائه دهد.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 38213