شناسه خبر:42523
1400/4/6 09:31:29

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از آغاز ثبت‌نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در این استان خبر داد.

علی آشتاب روز شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها از آغاز ثبت‌نام در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر هم‌زمان با سراسر کشور در لرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه نام‌نویسی در این جشنواره در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی شروع شده است، عنوان کرد: همچنین مهم‌ترین ویژگی جشنواره امسال اضافه شدن بخش گردشگری و صنایع دستی به‌عنوان بخش تخصصی این جشنواره در کنار بخش‌های اقتصادی فوق است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه هدف از برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر شناسایی و انتخاب کارآفرینانی است که با پشتکار و خلاقیت تحولی در تولید و اشتغال ایجاد کرده‌اند، افزود: مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره شامل توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در کسب‌وکار، شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر و معرفی آن‌ها به‌عنوان الگو به آحاد جامعه به‌ویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کاروکسب، هم‌افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور است.

آشتاب گفت: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام از یک تیرماه تا 10 مردادماه سال جاری به سامانه جشنواره کارآفرینان برتر به آدرس WWW.KARAFARINANEBARTAR.IR مراجعه کنند.

وی با تأکید بر اینکه تمامی مراحل ثبت‌نام جشنواره به‌صورت اینترنتی است، عنوان کرد: کارآفرینان درصورت لزوم می‌توانند با شماره تلفن‌های 33229804 و 3398229806 تماس گرفته و یا با مراجعه به وب‌سایت lorestan.mcls.gov.ir از جزئیات این جشنواره با خبر شوند.

شناسه خبر 42523