شناسه خبر:43761
1400/5/4 10:41:07
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

راه‌اندازی اتاق فکر ورزشی‌نویسان ضروری است

سپهرغرب، گروه ورزشی: مدیرکل ورزش و جوانان همدان بر ضرورت راه‌اندازی اتاق فکر با عنوان کمیته فکری با مدیران مسئول رسانه‌های استان برای همفکری و اتخاذ تصمیم‌های راهگشا در راستای توسعه خدمت‌رسانی به جامعه ورزشکاران و جوانان استان همدان تأکید کرد.

حمید سیفی در دیدار با اعضای هیئت‌مدیره انجمن صنفی مدیران رسانه استان همدان اظهار کرد: تشکیل این کمیته بر پایه بهره‌مندی از تجارب و ایده‌های صاحبان رسانه در مسیر توسعه ورزش است.

وی ادامه داد: خبرنگاران به‌خصوص ورزشی‌نویسان نقش تأثیرگذار در رشد و پیشرفت حوزه‌های مختلف ورزش این استان دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان افزود: رسانه‌های همدان همواره با رویکرد مثبت به توسعه ورزش کمک کرده‌اند و اکنون یکی از فعال‌ترین استان‌ها در پوشش اخبار ورزشی هستیم.

سیفی تعامل و رویکرد حمایتی از ورزش در مسیر رشد و تعالی در حوزه‌های ملی و بین‌المللی را مهم دانست و گفت: خبرنگاران به طور قطع در پیشرفت ورزش استان نقش تعیین‌کننده دارند.

وی خاطرنشان کرد: ورزش همدان با تحلیل‌ها، گزارش‌های فنی و انتقادهای منصفانه و سازنده خبرنگاران ورزشی‌نویس توانسته جایگاه مطلوبی در کشور داشته باشد و امروزه ورزشی‌نویسان همدانی نقش و جایگاه مؤثر در پیشرفت ورزش دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به گرامیداشت هفته خبرنگار گفت: اداره کل ورزش و جوانان آمادگی برگزاری انواع مسابقات ورزشی در رشته‌های فعال را برای اصحاب رسانه استان همدان دارد تا بتوانیم گوشه‌ای از زحمات آن‌ها را جبران کنیم.

17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.

 

شناسه خبر 43761