شناسه خبر:48180
1400/8/19 09:05:37

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از تأمین اعتبار پروژه‌های ملی شهرستان نهاوند توسط صندوق توسعه ملی خبر داد.

علی‌رضا شهبازی اظهار کرد: شهرستان نهاوند پتانسیل بالایی در حوزه‌های مختلف برای رشد و توسعه دارد و تأمین اعتبار لازم از منابع مختلف ازجمله صندوق توسعه ملی راهکاری برای برون‌رفت از شرایط فعلی و جبران عقب‌ماندگی‌های این شهرستان است.

وی تصریح کرد: در همین راستا اخیراً دیداری با مهدی غضنفری، رئیس و عضو هیئت‌مدیره صندوق توسعه ملی داشتم و در این دیدار اعطای اعتبارات لازم به شهرستان نهاوند مورد بحث و بررسی قرار گرفت که وی نیز با اعلام آمادگی صندوق توسعه ملی در حمایت از پروژه‌های نهاوند و حمایت از سرمایه‌گذاران، قول نگاه ویژه به این شهرستان را داد.

شهبازی در ادامه با بیان اینکه توسعه دانشگاهی در نهاوند با وجود تلاش‌های صورت‌گرفته با کمبودهای فراوانی مواجه است، توجه ویژه به ضرورت توسعه و پیگیری مجدانه برای تحقق خواسته‌های جامعه دانشگاهی نهاوند و رفع کمبودهای موجود را از ضروریات دانست.

این نماینده مجلس به مشکلات دانشکده پیراپزشکی نهاوند اشاره و بیان کرد: اخیراً نیز کمبودها و شرایط توسعه این دانشکده را با حضور در این دانشکده با ریاست و اعضای هیئت‌علمی از نزدیک مورد بررسی قرار دادیم.

شهبازی احداث خوابگاه و افزایش رشته را از مهم‌ترین نیازهای این دانشکده عنوان کرد و افزود: احداث خوابگاه دانشکده با توجه به افزایش تعداد دانشجویان و در اختیار داشتن زمین مورد نیاز برای احداث آن، افزایش رشته کارشناسی علوم آزمایشگاهی با توجه به پتانسیل موجود و حضور اساتید مورد نیاز، تجهیز سالن بالینی، کتابخانه و آزمایشگاه‌های دانشکده، از مهم‌ترین درخواست‌ها و نیازهای مطرح‌شده بود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات و برطرف کردن نیازهای این دانشکده تلاش و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهم و امیدواریم که با حمایت‌های مسئولین مربوطه کمبودها و نیازهای این دانشکده هرچه سریع‌تر برطرف شود.

شناسه خبر 48180