شناسه خبر:52475
1400/11/27 10:10:51

سپهرغرب، گروه ورزشی: مسابقات شطرنج غرب کشور به‌مناسبت ولادت حضرت علی(ع) در سالن شهیدبهشتی استادیوم تختی شهرستان ملایر برگزار شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، به‌مناسبت ولادت حضرت علی (ع) یک دوره مسابقات شطرنج در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی تختی ملایر برگزار شد.

بیش از 60 نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی از استان‌ها و شهرستان‌های همدان، ملایر، مرکزی، لرستان، کردستان و کرمانشاه در این دوره از مسابقات شرکت کردند و در 9 دور به روش سوئیسی با فرمت زمانی 12 دقیقه به اضافه پنج ثانیه پاداش برای کسب مقام و رتبه برتر آن با هم به رقابت پرداختند.

درنهایت محمدحسین قنبرعلی فرزاد، داود عقیلی مفید و مهران زاهدی از همدان به‌ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست پیدا کردند.

در ریتینگ زیر 1700 پرهام برجی از شهرستان بهار و سعید نوروزی‌پسند از همدان به مقام دوم رسیدند.

در ریتینگ زیر 1500 ایرج نوروزی از ملایر مقام اول و ابوالفضل فتحی از همدان مقام دوم را از آنِ خود کردند. در ریتینگ زیر 1200 طاها آزادی و محمدصدرا رجبی از اراک به‌ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.

در ریتینگ زیر 1100 مهدی بیات و رضا سلیمانی از ملایر به عناوین اول و دوم دست پیدا کردند.

در بخش بانوان نیز حدیث نوری و ریحانه سوری از ملایر به مقام‌های قهرمانی و نایب‌قهرمانی این مسابقات رسیدند.

محمدرضا احمدیان و سبحان رنجبر و علی محمدی نیز به‌عنوان بهترین بازیکنان در رده سنی جوانان و بزرگ‌سالان و پیشکسوتان از سوی داوران و ناظران فدراسیونی این مسابقات معرفی شدند.

در پایان و طی مراسمی با حضور ریاست اداره ورزش و جوانان و هیئت همراه، مسئول کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر و رئیس و اعضای هیئت شهرستان و استان از نفرات برتر با اهدای حکم قهرمانی و هدایا تجلیل و تقدیر به‌عمل آوردند.

شناسه خبر 52475