شناسه خبر:52874
1400/12/7 10:07:29

4سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت اسکواش استان همدان گفت: امسال فصل درخشان و موفقی را برای رشته نوپای اسکواش در استان شاهد بودیم، به‌نحوی که موفق به تحقق بسیاری از اهداف و برنامه‌های مورد نظر شدیم.

اسدالله ربانی‌مهر روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده و همکاری ارکان هیئت در سال جاری و با وجود محدودیت‌های مرتبط با شیوع ویروس کرونا و برخی مشکلات اقتصادی، اقدامات بسیار خوب و قابل توجهی در راستای توسعه ورزش اسکواش استان همدان اجرا شد.

وی افزود: بهره‌برداری از نخستین کورت اسکواش پارکی در بزرگ‌ترین بوستان شهر همدان، افزایش 50 درصدی جذب و بیمه ورزشکاران هیئت، برگزاری جشنواره استعدادیابی کودکان، دوره‌های آموزشی مؤثر و همچنین برگزاری مجمع عمومی هیئت اسکواش، ازجمله فعالیت‌های مهم هیئت در استان همدان بود.

ربانی‌مهر خاطرنشان کرد: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با شهرداری همدان و حضور تیم اسکواش بانوان استان در مسابقات حرفه‌ای کیش، پیگیری راه‌اندازی پدل، برگزاری مسابقات رده‌های مختلف سنی و معرفی اسکواش با استفاده از ظرفیت فضای مجازی از دیگر اقدامات مؤثر هیئت اسکواش استان همدان در سال جاری است.

به گفته وی پیگیری ساخت و تکمیل طرح مجموعه استاندارد اسکواش همدان، راه‌اندازی و توسعه پدل، استعدادیابی و میزبانی اردوهای استعدادیابی و برگزاری دوره‌های آموزشی و جشنواره‌های مختلف با جذب حامیان مالی نیز از برنامه‌های مهم هیئت اسکواش استان برای سال آینده است.

شناسه خبر 52874