شناسه خبر:56341
1401/3/19 09:15:28

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر منطقه دو شهرداری همدان گفت: در راستای ایمن‌سازی معبر کمربندی بلوار مطهری، شهرداری منطقه دو اقدام به نرده‌کشی رفوژ میانی در نقاط حادثه‌خیز این معبر کرده است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی منطقه دو شهرداری همدان، حجت کریمی‌جاوید با اعلام این خبر، افزود: در راستای ایمن‌سازی معبر کمربندی بلوار مطهری، شهرداری منطقه دو اقدام به نرده‌کشی رفوژ میانی در نقاط حادثه‌خیز این معبر کرده است.

کریمی‌جاوید ابراز کرد: با توجه به نوع معبر کمربندی و عبور عابرین پیاده از این محل، معبر بایستی به‌صورت غیر همسطح شکل بگیرد؛ چراکه اکثر تصادفات منجر به فوت به‌دلیل عبور عابرین پیاده از شریان‌های سطح شهر بوده که امید است با اجرای این طرح شاهد کاهش تصادفات وتلفات ناشی از آن باشیم.

مدیر منطقه دو شهرداری همدان با اعلام اینکه فاز نخست پروژه با اعتباری بیش از هشت میلیارد ریال درحال انجام است، افزود: با تصویب شورای ترافیک شهرداری در فاز نخست این پروژه جنب ورودی اصلی شهرک شهید بهشتی به طول 310 متر نرده‌گذاری صورت می‌گیرد و در فاز بعدی تا ابتدای پُل رسالت ادامه دارد.

کریمی‌جاوید در پایان بیان کرد: نرده‌کشی در این مسیر برای ممانعت از تردد شهروندان (عابرین پیاده) از عرض خیابان به جهت جلوگیری از تصادفات و تشویق برای استفاده هرچه بیشتر از پُل عابر پیاده و حفظ جان شهروندان درحال انجام است.

شناسه خبر 56341