شناسه خبر:57147
1401/4/7 09:06:55

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت اسکواش استان همدان از آغاز طرح آموزش رایگان این رشته ورزشی با هدف استعدادیابی در این استان هم‌زمان با فرا رسیدن فصل تابستان خبر داد.

«اسدالله ربانی‌مهر» روز یک‌شنبه اظهار کرد: آموزش رایگان و استعدادیابی اسکواش همه‌روزه (عصرها) با حضور مربیان باتجربه در محل نخستین کورت پارکی اسکواش در پارک مردم شهر همدان انجام می‌شود.

وی افزود: شناسایی و پرورش استعدادها اولویت توسعه ورزش اسکواش در سطح شهرستان‌های استان همدان برای سال جاری است.

به گفته وی ورزش اسکواش همدان در مسیر شناسایی استعدادها قرار دارد تا بتوانیم پشتوانه لازم را برای آینده این ورزش در استان و درخشش در سطوح ملی و بین‌المللی داشته باشیم.

ربانی‌مهر تصریح کرد: بر همین اساس مبنای فعالیت اسکواش در سال جاری را توسعه این ورزش با اجرای دوره‌های آموزشی و شناسایی استعدادها در سطح شهرستان‌ها قرار داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: اسکواش جزء رشته‌های ورزشی مستعد در همدان است و با زمینه‌سازی لازم در راستای فعالیت این رشته در سطح شهرهای مختلف استان، می‌توانیم علاوه‌بر همگانی کردن آن، در راستای پرورش و شکوفایی استعدادها نیز اقدام کنیم.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان اظهار کرد: کمیته‌های زیرمجموعه هیئت به‌صورت تخصصی و طبق تقویم سالیانه پیش خواهند رفت و قطع به یقین به‌مراتب بهتر از سال گذشته در سال جاری نیز شکوفایی و درخشش اسکواش استان در سطح ملی را شاهد خواهیم بود.

شناسه خبر 57147