شناسه خبر:57449
1401/4/15 09:21:35

سپهرغرب، گروه خبر: بیش از 920 کیلوگرم انواع مواد مخدر غیر دارویی شامل هرویین، گُل، شیره تریاک، شیشه، گراس و غیره در مراسمی با حضور اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امحا شد.

بیش از 920 کیلوگرم انواع مواد مخدر غیر دارویی پیش از ظهر روز گذشته با حضور استاندار، مسئولین استانی و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در محل مجتمع درمانی، نگهداری و کاهش آسیب معتادین ماده 16 امحا شد.دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مراسم به‌مناسب روز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

کیوان گل‌آوری کشفیات مواد مخدر دارویی و غیر دارویی سال گذشته استان را حدود 4.5 تُن عنوان کرد و افزود: مواد مخدر دارویی طبق قانون به دستگاه‌های مربوطه تحویل داده می‌شود و غیر دارویی هم ازجمله هرویین، گُل، شیره تریاک، شیشه، گراس و غیره امحا می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری هفت هزار قاچاقچی و پنج هزار خُرده‌فروش مواد مخدر طی سال گذشته، بیان کرد: ضعف قوانین در برخورد با قاچاقچیان و خُرده‌فروشان را قبول داریم که خوشبختانه اصلاح قانون در راستای برخورد جدی‌تر با این‌گونه افراد در دستور کار است.

شناسه خبر 57449