شناسه خبر:58469
1401/5/12 08:41:40
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان؛

حضور مردم کردستان در صحنه‌های حساس انقلاب رشد چشمگیری دارد

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در سال‌های اخیر شاهد رشد کمی و کیفی چشمگیری از حضور مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی در سطح استان کردستان هستیم.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات به مناسبت 12 مرداد ماه سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: تبلیغ اهداف انقلاب اسلامی، ساماندهی حرکت‌های مردمی، ایجاد هماهنگی و انسجام منطقی بین دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی و اتخاذ تمهیدات لازم به جهت حضور مستمر مردم در پاسداری از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و اعلام مواضع نظام جمهوری اسلامی، جز اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی افزود: در این راستا با سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی مناسب و نظارت راهبردی در راستای گسترش کمی و کیفی مناسبت‌های ملی و مذهبی، سیاسی و انقلابی با حضور و مشارکت گسترده مردم گام برمی‌دارد‌.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از کهن‌ترین و پرسابقه‌ترین نهادهای جمهوری اسلامی است که همواره در صراط مستقیم حرکت کرده است.

سادات خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر شاهد رشد کمی و کیفی چشمگیری از حضور مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی در سطح استان کردستان هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با مردمی کردن مراسمات، نوآوری همراه با تعامل سازنده با مسئولان در راستای جهاد تبیین، حرکت در مسیر گام دوم انقلاب و بازتولید آرمان‌های نظام مقدس اسلامی گام‌های موثرتری نسبت به گذشته برداریم.

شناسه خبر 58469