شناسه خبر:58490
1401/5/12 09:15:33

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت والیبال استان همدان گفت: شهرداری همدان برای تیم‌داری در مسابقات لیگ دسته اول والیبال کشور اعلام آمادگی کرده است.

حمید بادامی‌نجات در نشست خبری با ورزشی‌نویسان با اشاره به تیم‌داری در لیگ دسته اول فوتبال کشور، اظهار کرد: شهردار همدان دیدگاه ورزشی دارد و علاوه بر تیم‌داری در لیگ دسته اول فوتبال کشور، برای تیم‌داری در لیگ دسته اول والیبال کشور نیز به هیئت والیبال استان اعلام آمادگی کرده است.

وی افزود: طبق وعده‌ای که از فدراسیون والیبال کشور گرفتیم، این فصل از رقابت‌‌های لیگ دسته اول والیبال کشور از 12 تیم به 14 تیم افزایش پیدا کرد تا شهرداری همدان در این رقابت‌ها حضور داشته باشد.

رئیس هیئت والیبال استان همدان با اشاره به سیاست‌ این تیم در رقابت‌‌های لیگ دسته اول والیبال، گفت: علاوه‌بر شهرداری همدان که سرمایه‌گذار این تیم بوده، هیئت والیبال استان همدان در جذب منابع مالی بیشتر کمک خواهد کرد.

بادامی‌نجات خاطرنشان کرد: به دنبال این خواهیم بود که یک تیم با ظرفیت بومی را روانه این رقابت‌ها کنیم.

وی با اشاره به تحول در رشته والیبال، بیان کرد: در سال گذشته فدراسیون تنها 30 میلیون تومان به ما کمک کرد و اعتبار اداره کل ورزش و جوانان استان به ما صفر ریال بود؛ اما با تمام این تنگناهای مالی در تمام رده‌های سنی تیم‌های خود را اعزام کردیم.

رئیس هیئت والیبال استان همدان عنوان کرد: در اعزام والیبال حداقل 20 ورزشکار را به همراه مربی و کادر اعزام می‌کنیم و هر اعزام حداقل برای ما 70 میلیون تومان هزینه دارد.

بادامی‌نجات با بیان اینکه امروز ادعا می‌کنیم تمام شهرستان‌های ما فعال هستند، بیان کرد: در کمتر از یک سال ریاست در هیئت به تمام شهرستان‌ها سفر کرده و امکاناتی نظیر توپ و سایر لوازم را در اختیار آن‌ها قرار داده‌ایم.

وی افزود: ادعا می‌کنیم که شهرستان‌ها بازوان اصلی ما در مرکز استان هستند و رشد والیبال جز با توجه به تمام شهرستان‌های استان امکان‌پذیر نخواهد بود‌.

شناسه خبر 58490