شناسه خبر:59728
1401/6/15 09:39:47

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برای نخستین‌بار در غرب کشور پردیس سینمایی آزادی کرمانشاه صاحب شهربازی سرپوشیده کودک می‌شود، گفت: پس از پایان ماه صفر این شهربازی واقع در مجموعه سینما آزادی کار خود را آغاز کرده و میزبان خانواده‌ها خواهد بود.

«محمدجواد کنجوری» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای رضایت و رفاه حال همشهریان هنردوست کرمانشاهی مجموعه شهربازی کودک در سینما آزادی این شهر احداث می‌شود.

وی گفت: پس از اجرای طرح علاوه‌بر تبدیل این سینما به محیطی با امکانات تفریحی سالم جهت مراجعه شهروندان، خانواده‌ها می‌توانند در هنگام تماشای فیلم، کودکان خود را در محیط سالم این شهربازی سرپوشیده قرار داده و با خیال آسوده از خدمات سینمایی استفاده کنند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه افزود: علاوه‌بر ارائه امکانات تفریحی و شهربازی در این محل، درتلاشیم امکان پخش فیلم‌های ویژه کودکان نیز در این شهربازی فراهم شود.

کنجوری با اشاره به فعالیت بیش از 50 ساله سینما آزادی شهر کرمانشاه، گفت: این سینما به‌عنوان بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین سینمای استان دارای یک سالن 500 نفره و دو سالن وی.آی.پی هریک به ظرفیت 18 نفر و نیز بوفه، فودکورت و کافی‌شاپ مجلل است.

شهر کرمانشاه با یک میلیون نفر جمعیت، دارای سه سینما آزادی، بیستون و فرهنگ با هشت سالن نمایش است.

شناسه خبر 59728