شناسه خبر:60440
1401/6/31 09:53:59
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام:

محیط مدرسه باید شاد و بانشاط باشد

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام گفت: محیط مدرسه باید شاد و بانشاط باشد و از نظر بهداشتی باید همه جوانب را در نظر گرفت.

علی درویشی در آیین نمادین جشن غنچه‌ها ویژه نوآموزان پیش‌دبستانی که امروز در مدرسه سما برگزار شد اظهار کرد: امسال پس از دو سال نوآموزان و پیش‌دبستانی‌ها در مراکز پیش دبستانی آموزش و پرورش و مهدهای کودک ایلام همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی خود را به‌صورت حضوری آغاز می‌کنند.
وی هدف از برگزاری این جشن‌ها را آشنایی نوآموزان با فضای مدرسه و ایجاد حس نشاط و شادابی بین آن‌ها در ابتدای شروع سال تحصیلی اعلام کرد و افزود: تمام امکانات و مقدمات برای شروع سال تحصیلی جدید فراهم شده و امسال برنامه‌ریزی‌های متنوعی صورت گرفته است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: به‌دنبال این هستیم که رغبت و انگیزه دانش‌آموزان به‌خصوص دانش‌آموزان نوآموز را بالا برده و توسعه مدارس پیش دبستانی را در اولویت کار قرار داده و آمادگی را برای کلاس اول شدن آنان ایجاد کنیم.
درویشی ادامه داد: محیط مدرسه باید محیط با نشاط و شاد باشد و از نظر بهداشتی باید همه جوانب را در نظر گرفت و ما هم تمام امکانات را در این راستا به کار خواهیم گرفت که به امید خدا بتوانیم یک محیط بانشاط وشاداب و تمیز را برای نوآموزان مهیا کنیم.

شناسه خبر 60440