شناسه خبر:64269
1401/10/5 10:08:20

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل حج و زیارت کرمانشاه گفت: اعزام کاروان زیارتی عتبات عالیات از مرز خسروی در حال انجام است.

سعید کریمی‌خو اظهار کرد: بعد از ایام اربعین با رایزنی‌های انجام شده برای اعزام کاروان‌های زیارتی از مرز خسروی به مقصد عتبات عالیات با شرکت‌های حمل و نقل قرارداد منعقد شد و هم اکنون 2 نوبت در هفته اعزام کاروان‌ها از مرزی خسروی در حال انجام است.
وی افزود: کاروان‌ها به صورت ارزان قیمت و معمولی در خدمت زائرین هستند و تفاوت اینها در درجه هتل‌ها و مدت اقامت یک روز کمتر است و قیمت کاروان ارزان قیمت حدود چهار میلیون تومان و کاروان‌های معمولی قیمتی بین 6 تا هفت میلیون تومان دارند.
مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: به دلیل عدم استقبال هم استانی‌ها تردد کاروان‌های هوایی را از کرمانشاه به عتبات عالیات نداریم و با توجه به نزدیکی استان کرمانشاه به کشور عراق و هم مرز بودن و نیز قیمت بالای پروازها، مردم تمایل بیشتری به اعزام زمینی دارند و اعزام کاروان‌ها به صورت هوایی انجام نمی‌شود.
وی خاطر نشان کرد: 21 دفتر خدمات حج و زیارت در استان کرمانشاه برای ثبت نام کاروان‌ها وجود دارد که 15 دفتر در شهر کرمانشاه و 6 دفتر در شهرستان‌ها مستقر هستند و متقاضیان اعزام به عتبات عالیات از این دفاتر مجاز اقدام به ثبت نام کنند.

شناسه خبر 64269