شناسه خبر:66139
1401/11/27 09:33:56
مدیرکل حج و زیارت کرمانشاه خبر داد:

آغاز اعزام کاروان‌های نوروزی از 23 اسفندماه

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به آغاز اعزام کاروان‌های نوروزی از 23 اسفندماه، گفت: براساس رایزنی‌های صورت‌گرفته سهمیه حجاج کرمانشاهی برای عزیمت به سرزمین وحی افزایش خواهد یافت.

سعید کریمی‌خو اظهار کرد: ثبت‌نام کاروان‌های اعزام به عتبات عالیات در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ششم اسفندماه آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت حج و زیارت و بدون مراجعه به دفاتر زیارتی، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی افزود: اعزام کاروان‌های نوروزی از تاریخ 23 اسفندماه آغاز می‌شود و تا دوم فروردین‌ماه ادامه دارد و همچنین اعزام‌های ماه مبارک رمضان نیز از تاریخ سوم فروردین‌ماه الی اول اردیبهشت‌ماه انجام خواهد گرفت.
مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: تمام متقاضیان بدون محدودیت برای اعزام به عتبات عالیات در ایام نوروز اعزام خواهند شد و تنها باید این افراد در سامانه حج و زیارت ثبت‌نام کنند.
کریمی‌خو با اشاره به افزایش سهمیه کاروان‌های حج تمتع امسال، بیان کرد: سال گذشته 330 نفر برای حج تمتع اعزام شدند، اما امسال 7 تا 9 کاروان با جمعیتی حدود 700 الی 800 نفر اعزام خواهند شد.
وی ادامه داد: به‌زودی با فراخوان اعلام‌شده کاروان‌ها معرفی خواهند شد و از تمام افرادی که فیش حج دارند درخواست می‌کنیم با مراجعه به سایت حج و زیارت اطلاعات خود را به‌روزرسانی کنند.

شناسه خبر 66139