شناسه خبر:66159
1401/11/27 10:17:31

سپهرغرب، گروه خبر: معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: این استان در رزمایش ترکیبی با محوریت پدافند غیرعامل رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

محمدسبحان حسنی در شورای پدافند غیرعامل استان ایلام اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای تمامی دستورالعمل‌ها و الزامات پدافند غیرعامل هستند چون اجرای این الزامات از خسارت‌ها و آسیب‌های احتمالی در زمان وقوع حوادث می‌کاهد.
وی بر افزایش کلاس‌های آموزش و رزمایش پدافند‌های غیرعامل تأکید کرد و گفت: عملکرد مجموعه پدافند غیرعامل استان در یک سال بسیار رضایت‌بخش است که این روند باید استمرار داشته باشد.
معاون استاندار ایلام با بیان اینکه ایلام در برگزاری رزمایش ترکیبی برای نخستین بار رتبه برتر کشور را کسب کرده است، با قدردانی از حضور پرشور مردم آگاه و بصیر کشور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم با حضور پرشور و پرصلابت، امید دشمنان را به یاس مبدل کردند و بار دیگر پایبندی خود را به نظام و انقلاب اثبات کردند.
حسنی تأکید کرد: حضور پرشور مردم در یوم‌الله 22 بهمن‌ماه معادلات استکبار علیه ملت ایران را بر هم زد که در این راستا ما مسئولان و دست‌اندرکاران نیز باید پاسخگوی مطالبات مردم باشیم و بیشترین تلاش را برای خدمت‌رسانی آنان داشته باشیم.

شناسه خبر 66159