شناسه خبر:66902
1401/12/15 09:48:55

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: 100 واحد آموزشی استان در قالب 490 کلاس درس آماده پذیرش مهمانان نوروزی است.

علی درویشی گفت: اکثر مسافران نوروزی فرهنگی در ایام نوروز اسکان در مدارس ایلام را انتخاب می‌کنند بنابراین تجهیز این مکان‌ها اولویت مهم آموزش و پرورش استان است.
وی افزود: تجهیزات برخی مدارس ایلام پاسخگوی نیاز مهمانان نوروزی نیست بنابراین از مسئولان تقاضا می‌شود تجهیزات لازم را به‌صورت امانی در اختیار این اداره کل قرار داده تا مسافران با مشکل مواجه نشوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان این که اسکان مسافران نوروزی در مدارس و مراکز رفاهی از 25 اسفندماه سال جاری آغاز و تا 13 فروردین سال 14٠2 ادامه دارد گفت: در ایام نوروز 100 واحد آموزشی استان در قالب 490 کلاس درس آماده پذیرش مهمانان نوروزی است.
درویشی گفت: با توجه همزمانی تعطیلات عید نوروز با ایام رمضان، از مسئولان اجرایی درخواست می‌شود در حوزه مسائل حفاظتی دقت نظر بیشتری داشته باشند.
این مقام مسئول تصریح کرد: مهمانسرای شهر ایلام با ظرفیت 3٠٠ نفر و زائرسرای شهر مهران با ظرفیت 15٠ نفر آماده اسکان مسافران نوروزی است و علاوه بر این دو تمام خانه معلمان و باشگاه‌های فرهنگیان آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند.

شناسه خبر 66902