شناسه خبر:69574
1402/3/7 09:44:02

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار کرمانشاه، از تلاش در راستای افزایش تعاملات با استان‌های همسایه در کشور عراق خبر داد و گفت: مدیران استان به استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده، توجه جدی داشته باشند.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جمع خبرنگاران از تعاملات با استان‌های همسایه در کشور عراق خبر داد و اظهار کرد: اخیرا جلسه بسیار خوبی با استاندار دیاله عراق داشتیم که خیلی واضح و روشن برای ارتباطات اقتصادی و تجاری اظهار علاقه‌مندی و استقبال کردند.

وی با توصیه به مدیران استان برای استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده، گفت: دستگاه‌ذی‌ربط استان باید این فرصت را به‌صورت جدی مورد توجه قرار دهند.

استاندار کرمانشاه در ادامه‌ اشاره‌ای هم به پیگیری برای دیدار با استاندار حلبچه(عراق) داشت و افزود: پیگیر برقراری ارتباط فعال با استان‌های همسایه در عراق هستیم تا از ظرفیت بازار این کشور برای گردش مالی بهتر استان کرمانشاه استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این گفت‌وگو و ارتباطات بالادستی حتما باید میانه خوبی را همراه داشته باشد تا در پایین دست مصادیق معاملاتی و تجاری خوبی برای مردم فراهم شود که لازم است هر کدام از مسؤولان استانی(میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صمت، دستگاه‌های خدمات رسان و...) وظیفه‌ خود را برای عرصه حضور در این ارتباطات، فعال کنند.

صحرایی گفت: باید از سوی دستگاه‌ها به یک فهرست پیشنهادی از ظرفیت‌ها برسیم تا با حداقل فرصت‌ها ارتباطات و تعاملات را آغاز کنیم.

شناسه خبر 69574