شناسه خبر:69708
1402/3/10 08:45:42

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور گفت: 75 برگ سند تاریخی درباره اوضاع و احوال اجتماعی همدان در دهه‌های 30 تا 50 شمسی به مرکز اسناد همدان اهدا شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور، میثاق گودرزی توضیح داد: سیدوحید بطحائی از اهالی فرهنگ‌دوست و فعال اسنادی همدان 75 برگ سند با ارزش تاریخی مربوط به رویدادهای فرهنگی، اجتماعی، درمانی و اقتصادی این استان را به مرکز اسناد به‌منظور نگهداری در آرشیو ملی ایران اهدا کرد.
وی با قدردانی از خانواده فرهنگ‌دوست بطحائی، افزود: این اسناد اهدایی شامل موضوعات متعدد فرهنگی و اجتماعی به‌خصوص مسائل مربوط به انجمن شهر، شهرداری همدان و فرمانداری کل است که اطلاعات قابل توجهی را در اختیار محققان و همدان‌پژوهان قرار می‌دهد.
گودرزی اظهار کرد: فهرست کاندیداهای حزب ایران نوین در همدان، راه‌اندازی نمایندگی خودروسازی سیتروئن در همدان، مکاتبات انجمن شهر با جمعیت شیر و خورشید، انتخاب ابراهیم بطحائی به‌عنوان نماینده و ناظر اجرای طرح‌های شهرداری و انجمن شهر همدان، جدول سخنرانی‌های عام‌المنفعه برای سالمندان و اولیای دانش‌آموزان، صورت درآمد و هزینه‌های شهرداری، مکاتبات و شکایات مردم و شماری عکس از فرهنگیان همدان و کردستان، ازجمله اسناد این مجموعه است.

شناسه خبر 69708