شناسه خبر:69848
1402/3/16 09:50:14

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد امام امام (ره) استان کرمانشاه گفت: در دوازدهمین آیین اعطای تندیس ملی به دانشجویان ایران، دو دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد این استان به‌عنوان دانشجوی برتر و فداکار موفق به دریافت این تندیس شدند.

پیمان ترکمانه با اعلام این خبر و با اشاره به برگزاری آیین اهدای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان با حضور مسئولان کشوری، دانشجویان و فداکاران دانشجویی در محل دانشگاه تهران، افزود: در این آیین دو دانشجوی رشته دندان‌پزشکی تحت حمایت امداد استان کرمانشاه به‌عنوان دانشجوی برتر و فداکار معرفی شدند.
وی یادآور شد: در این آیین فرزان سلطانی و احسان مرادی‌دیره، دانشجویان دکتری دندان‌پزشکی و پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به پاس انجام فعالیت‌های جهادی، درمانی و امدادی در مناطق محروم کشور، تندیس فداکاری را دریافت کردند.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در آیین اهدای تندیس ملی فداکاری از خانواده گران‌قدر شهید حمیدرضا الداغی، شهید غیرت نیز قدردانی شده است، افزود: این آیین از سالگرد زلزله بم با دستور مقام معظم رهبری و جهت گسترش و ترویج فرهنگ جهاد و فداکاری در بین جوانان و خصوصاً دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود.
مراسم اختتامیه دوازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران، هفته گذشته در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران و با حضور جمعی از دانشجویان، اساتید و مسئولان برگزار و از 42 مصداق فداکاری شامل 9 زن، 26 مرد و هفت گروه فداکار دانشجویی و غیر دانشجویی تقدیر شد.
آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران با مشارکت و همکاری سازمان جهاد دانشگاهی تهران، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر، سازمان نظام پزشکی، سازمان بهزیستی کشور، سازمان انتقال خون ایران، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، دانشگاه علم و فرهنگ و جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار شد.

شناسه خبر 69848