شناسه خبر:69934
1402/3/18 09:26:13

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان همدان در آغازین روز هفته محیط‌زیست سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب خشکبار و کشتارگاه دام شهرستان ملایر را افتتاح کرد.

مریم محمدی صبح روز گذشته در مراسم افتتاحیه سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب خشکبار و نیز کشتارگاه دام شهرستان ملایر که معاون استاندار، فرماندار ویژه شهرستان ملایر، مدیرکل دامپزشکی استان و تعدادی از مسئولین شهرستانی هم حضور داشتند، ابراز کرد: در نخستین روز از هفته محیط‌زیست این دو طرح محیط‌زیستی افتتاح شد.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان همدان در حاشیه این مراسم هزینه‌کرد واحدهای صنعتی در راستای محیط‌زیست را یک سرمایه‌گذاری دانست و گفت: همه موظف به رعایت استانداردهای زیست‌محیطی هستیم و حفاظت از مؤلفه‌های آن وظیفه عمومی است.

محمدی بیان کرد: طی یک‌سال گذشته بیشترین پروژهای محیط‌زیستی در ملایر به بهره‌برداری رسیده‌ که قدردان همکاری و اهتمام واحدهای صنعتی به رعایت استاندارهای زیست‌محیطی هستیم.

در این آیین تصفیه‌خانه کشتارگاه صنعتی دام ملایر با اعتبار 30 میلیارد ریال و ظرفیت 50 مترمکعب در روز و تصفیه‌خانه شرکت خشکبار با اعتبار 40 میلیارد ریال و ظرفیت روزانه 70 متر مکعب افتتاح شد.

شناسه خبر 69934