شناسه خبر:70547
1402/4/1 08:57:00
فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

کنگره شهدای کرمانشاه سال آینده برگزار می‌شود

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه از برگزاری کنگره شهدای کرمانشاه در سال آینده خبر داد.

سردار بهمن ریحانی، در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی کنگره ملی شهدای کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه کنگره شهدای کرمانشاه سال آینده برگزار خواهد شد، علت تعویق چندساله در برگزاری این کنگره را نداشتن محلی مناسب برای برگزاری این کنگره عنوان کرد.
ریحانی افزود: در حال ساخت مکانی برای برگزاری این کنگره هستیم که امسال پروژه را به اتمام خواهیم رساند.
وی با اشاره به نقش تاثیرگذار استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس، گفت: این استان در عین حال که شهدای زیادی دارد، محل شهادت تعداد زیادی از شهدای دیگر استانها هم هست، لذا باید خیلی قبل‌تر از اینها کنگره شهدای استان را برگزار می‌کردیم.
وی ابراز امیدواری کرد، برگزاری کنگره شهدای کرمانشاه گامی در جهت ارتقای فرهنگی استان شود.
سردار مسعود قنبری جانشین سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز در این نشست با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های کنگره شهدای کرمانشاه از امروز(31 خرداد) رسما کلید می‌خورد، گفت: تلاش خواهیم کرد با برگزاری کنگره شهدای کرمانشاه فضای فرهنگی خوبی را در استان به وجود بیاوریم.
وی با بیان اینکه تا امروز بیش از 20 جلسه در راستای برگزاری مطلوب کنگره در استان برگزار شده، گفت: در مجموع 815 برنامه در استان تدارک دیده شده که 493 برنامه از سوی کمیته‌های استانی و 322 برنامه هم از سوی کمیته‌های شهرستانی اجرا خواهد شد.
قنبری در ادامه با اشاره به برنامه ریزی برای نصب المان‌های دفاع مقدس در استان، خواستار اختصاص اعتباری به دبیرخانه کنگره برای برگزاری مطلوب کنگره شد.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تولید فیلم و سریال فاخر با موضوعات دفاع مقدسی به عنوان برنامه‌های حاشیه ای کنگره شهدای استان، گفت: در تلاش هستیم تا یک سریال 30 قسمتی در حوزه اجتماعی و پساجنگ در استان تولید شود.

شناسه خبر 70547