شناسه خبر:78960
1402/11/10 09:17:42

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار همدان گفت: با توجه به تقارن ایام‌الله دهه فجر و انتخابات، فضاسازی شهری ویژه و متفاوتی خواهیم داشت.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، سیدمسعود حسینی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی فضاسازی شهر در ایام‌الله دهه فجر و انتخابات که با حضور مدیران شهری برگزار شد، با اشاره به انتظارات از شهرداری همدان در راستای ورود به فضاسازی و آذین‌بندی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، عنوان کرد: انتظارات و توقعات از شهرداری همدان زیاد است و امسال به‌لحاظ فضاسازی شهری به‌ویژه در ایام ماه محرم، اربعین، دومین کنگره هشت هزار شهید استان و ثبت جهانی هگمتانه، به‌خوبی ورود کردیم.

وی با بیان اینکه شهرداری همدان پای ثابت فضاسازی شهری است، افزود: یک مطالبه جدی که از ما دارند، بحث فضاسازی و مهیا کردن شهر برای انتخابات است؛ مناطق و سازمان‌ها با توجه به حساسیت، این موضوع را در اولویت قرار دهند.

شهردار همدان با تأکید بر ورود ویژه، خلاقانه و تلفیقی به فضاسازی شهری در ایام‌الله دهه فجر و انتخابات، عنوان کرد: سازمان فرهنگی باید نسبت به تهیه محتوا و سازمان سیما و منظر و مناطق برای چاپ و نصب بنرها و بیلبوردها، پرچم‌ها و ریسه‌های نوری و آذین‌بندی ویژه در میادین، خیابان‌ها و معابر مختلف اقدامات لازم را انجام دهد.

این مقام ارشد مدیریت شهری با تأکید بر اینکه فضاسازی مسیر راهپیمایی و میدان امام (ره) و آرامگاه بوعلی‌سینا ویژه دیده شود، گفت: نصب اِلمان‌های زیبا و خلاقانه، فعال کردن تابلوهای شهری و برنامه‌ریزی برای کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌ها و برگزاری تورهای رسانه‌ای مورد توجه قرار می‌گیرد.

حسینی با اشاره به هم‌زمانی ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، تصریح کرد: با توجه به تقارن نوروز با ماه رمضان، طرح‌های ویژه‌ای برای این ایام دیده شده است تا شهر علاوه‌بر فضاسازی پُرنشاط، آکنده از فضای معنوی شود.

در پایان جلسه تصمیماتی درخصوص آذین‌بندی فضای داخلی و بیرونی ادارات شهرداری، برگزاری جشن‌های ایام‌الله دهه فجر ویژه شهروندان و کارکنان شهرداری، رژه تاکسیرانان، برگزاری نمایشگاه عکس در قالب بنر و تابلو شاسی، فضاسازی و آذین‌بندی ویژه یک خیابان و ارزیابی بهترین برنامه‌ها گرفته شد.

شناسه خبر 78960