شناسه خبر:84720
1403/4/23 15:47:14

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذای شورای اسلامی شهر همدان گفت: اعضای شورای اسلامی این شهر با اختصاص 9 هزار و 532 متر مربع زمین در منطقه سه برای ایجاد پارک آبی موافقت کرد.

حمید بادامی‌نجات روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی این شهر با اختصاص 9 هزار و 532 متر مربع زمین در منطقه سه برای ایجاد پارک آبی موافقت کرد، افزود: ایجاد پارک آبی در منطقه سه همدان و در جوار پارک پردیسان موجب توسعه این منطقه خواهد شد.

وی اضافه کرد: با راه‌اندازی و افتتاح این پروژه افزون‌بر استفاده شهروندان، شاهد استقبال گردشگران نیز خواهیم بود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر همدان افزود: ایجاد مجموعه سوارکاری کودکان در پردیسان از دیگر ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری است که در کنار پارک آبی تکمیل‌کننده طرح‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری در همدان خواهد بود.

بادامی‌نجات با اشاره به تلاش‌ها برای راه‌اندازی پروازها از فرودگاه همدان، گفت: به‌منظور رفاه حال حجاج و با توجه به رایزنی‌های صورت‌گرفته پرواز حجاج همدانی و استان کردستان امسال از فرودگاه همدان انجام شد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذای، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان افزود: شهرداری لایحه‌ای با عنوان تهیه هواپیمای اختصاصی به شورای اسلامی شهر ارسال کرد که اعضای شورا نیز با این لایحه موافقت کردند.

بادامی‌نجات با تأکید بر اینکه شهرداری به‌منظور سرمایه‌گذاری و رونق‌بخشی در حوزه گردشگری به این موضوع ورود کرده است، بیان کرد: در این لایحه تدابیری ازجمله خرید، اجاره و یا اجاره به شرط تملیک دو دستگاه هواپیمای اختصاصی برای فعال شدن پروازهای فرودگاه همدان به سایر مقاصد اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری درحال بررسی راهکارهای پیش رو در این خصوص است، ادامه داد: پس از انتخاب گزینه مورد نظر این موضوع مجدداً در شورا مطرح خواهد شد و به‌طور حتم هر تصمیمی که گرفته و نهایی شود، کمک به رونق فرودگاه همدان و توسعه گردشگری خواهد بود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذای، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان در پایان خاطرنشان کرد: تعریف بسته‌هایی با معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری ضروری بوده و این مهم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بسیاری را برای حضور در همدان تشویق خواهد کرد.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 84720