شناسه خبر:84885
1403/4/28 18:15:24
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

در جذب سرمایه‌گذار برای نهاوند موفق عمل نکرده‌ایم

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: درک نادرست از نیازهای شهرستان نهاوند موجب فرار سرمایه‌گذار از این منطقه و سرمایه‌گذاری آن‌ها در دیگر شهرها می‌شود.

علیرضا نثاری پنجشنبه 28 تیرماه در جلسه‌ای که با حضور شهردار نهاوند و معاونین شهرداری نهاوند برگزار شد، ابراز کرد: درک نادرست از نیازهای شهرستان نهاوند موجب فرار سرمایه‌گذار از این منطقه و سرمایه‌گذاری آن‌ها در دیگر شهرها می‌شود.

این مقام مسئول ضمن تأکید بر زمینه‌سازی در جذب سرمایه‌گذار در این شهرستان، اظهار کرد: ظرفیت‌های خوبی برای جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری، کشاورزی، صنایع تبدیلی و دیگر حوزه‌ها وجود دارد، اما بی‌تدبیری موجب فرار سرمایه‌گذارها می‌شود.

وی افزود: باید از ظرفیت‌های ملی برای جبران عقب‌ماندگی‌ها استفاده کرد؛ جهت رفع مشکلات شهر و تغییر در سیما و مبلمان شهری تمام تلاش خود را می‌کنم و قول مساعدت و همکاری به شهرداری را می‌دهم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه برنامه‌ریزی استان مراتب اعتراض خود و مردم نهاوند را نسبت به وضع موجود شهرستان اعلام کردم و پیگیر مشکلات شهرستان در استان و مرکز هستم.

وی از نبود پارکینگ در سطح شهر، نداشتن طرح جامع ترافیکی، نامناسب بودن وضعیت ورودی و خروجی‌های شهر به‌ویژه از سمت جاده بروجرد و روستای کوهانی و جاده دهنوراه، کم‌توجهی به مناطق محروم شهر ازجمله پای‌قلعه و سرچغا گلایه کرد و خواستار رفع مشکلات این مناطق به‌عنوان مطالبه مردمی در اسرع وقت شد.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 84885