شناسه خبر:21712
1399/2/28 00:53:12

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: یک هزار سبد کالا (بسته معیشتی) از محل موقوفات این استان تهیه و بین روحانیون و خدام مساجد در قالب رزمایش ضیافت الهی توزیع شد.

حجت‌الاسلام محمد کاروند روز شنبه در حاشیه توزیع این بسته‌ها در جمع خبرنگاران اظهارکرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان و از محل موقوفات استان یک هزار سبد کالا در قالب رزمایش ضیافت الهی شامل برنج، مرغ، رب گوجه فرنگی، قند، خرما، ماکارونی، چای، تُن ماهی است.

وی ارزش هر سبد کالا را 300 هزار تومان اعلام کرد و افزود: برای تهیه این بسته‌ها مبلغ 300 میلیون تومان از محل موقوفات استان کردستان هزینه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به سایر خدمات اوقاف و امور خیریه استان در این ایام یادآور شد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا اوقاف و امور خیریه استان با شناسایی اقشار متضرر شده تلاش کرده از تمام توان موقوفات استان برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم شریف استان استفاده کند.

حجت‌الاسلام کاروند با اشاره به اینکه یکی از وظایف مسلمانان کمک به هم‌نوعان نیازمند خود به اندازه توانش است، تاکید کرد: سعی می‌کنیم اقلام بیشتری تا آخر ماه مبارک رمضان تهیه و بین نیازمندان جامعه توزیع کنیم.

شناسه خبر 21712