شناسه خبر:50264
1400/10/5 09:23:33
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه:

تأمین نفت سفید 46 هزار خانوار کرمانشاهی درحال انجام است

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: تأمین نفت سفید 46 هزار خانوار کرمانشاهی فاقد گاز طبیعی به‌عنوان یکی از اولویت‌های این شرکت به‌صورت مطلوب درحال انجام است.

«فریدون یاسمی» روز شنبه دراین‌باره افزود: با توجه به اینکه 46 هزار خانوار مشترک نفت سفید و فاقد گاز طبیعی در استان وجود دارد، از تابستان سال جاری نفت سفید براساس شارژ شدن در کارت بانکی این خانوارها تخصیص یافته و در 440 فروشندگی نفت سفید و نفت گاز در بخش ادوات کشاورزی، دستگاه پوز قرار داده شد.

وی گفت: به‌صورت ماهیانه نسبت به شارژ کردن کارت بانکی و سهمیه نفت سفید خانوار اقدام می‌شود و تاکنون یک‌هزار لیتر نفت سفید در اختیار خانوارها قرار گرفته و تا پایان همین ماه مرحله بعدی اعلام خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه بیان کرد: آمادگی داریم تا نفت سفید خانوارها را در اختیار آن‌ها قرار دهیم، به‌طوری که تاکنون بیش از 80 درصد از نفت سفید به خانوارها اختصاص یافته و هیچ مشکل خاصی در رابطه با سوخت‌رسانی به این خانوارهای فاقد گاز طبیعی وجود ندارد.

وی افزود: وضعیت ذخیره‌سازی نفت سفید در انبارهای استان مطلوب است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

یاسمی تأکید کرد: در ارتباط با بحث گاز مایع تقاضا داریم که این خانوارها حتماً از طریق کارت نسبت به دریافت گاز مایع اقدام کنند؛ چراکه این اقدام دو حُسن دارد، یکی اینکه براساس قیمت مصوبه حمایت از مصرف‌کنندگان عامل توزیع مکلف به دریافت نرخ بوده و دوم اینکه نفت سفید به‌موقع به دست خانوارها خواهد رسید و از عرصه قاچاق خارج از شبکه نیز جلوگیری به‌عمل خواهد آمد.

شناسه خبر 50264