شناسه خبر:84774
1403/4/24 15:26:45

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: امروز دانشگاه‌های آمریکا درحال تبدیل شدن به کانون آزادی‌خواهی و مقابله با ظلم و استکبار هستند که این‌ها از ثمرات خون شهدا است.

سردار پاسدار محمدرضا نقدی روز یکشنبه در مراسم عزای اباعبدالله‌الحسین (ع) در جمع کارکنان سپاه همدان اظهار کرد: این‌روزها می‌بینیم که در کاخ سفید پرچم فلسطین به اهتزار درمی‌آید، این‌ها بدون شک ثمره خون شهدا است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و حامیان آن محکوم به شکست هستند و پیروزی نهایی از آنِ محور مقاومت و ملت بزرگ فلسطین و لبنان است، ابراز کرد: لبنان امروز به دژ محکم مقاومت اسلامی تبدیل شده و بیداری به عمق اردوگاه دشمن رسیده است.

سردار نقدی با بیان اینکه مقاومت اسلامی در منطقه الگوگرفته از انقلاب اسلامی است، افزود: ملل مختلف جهان به انقلاب اسلامی چشم دوخته و پیروزی بزرگ نزدیک است؛ امروز به قله‌های بزرگ نزدیک هستیم و از اهل بیت (ع) مدد می‌طلبیم که خداوند ما را در این راه ثابت‌قدم بدارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: اینجا ایران اردوگاه مظلومان جهان است؛ بنابراین نباید کوچک‌ترین تزلزلی در ما برای ادامه مسیر ایجاد شود.

سردار نقدی حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات را ستودنی دانست و از مردم، پاسداران و نیرو‌های نظامی و انتظامی در خلق این حماسه قدردانی کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت و از آنان به‌عنوان رهروان راه شهیدان کربلا یاد کرد و ادامه داد: خون‌های واقعه کربلا دوباره ثمر می‌دهد و انقلاب بزرگ جهانی درحال وقوع است؛ خون سیدالشهدا (ع) دنیا را بیدار کرده است.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 84774