شناسه خبر:84712
1403/4/23 13:17:09
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان خبر داد:

بازسازی، نوسازی و خرید 64 دستگاه ماشین‌آلات راهداری

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از بازسازی، نوسازی و خرید 64 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری طی دو سال اخیر خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، مهرداد آهکی با اشاره به بازسازی، نوسازی و خرید 64 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری طی دو سال اخیر، گفت: نگهداری، تعمیر و به‌روزرسانی ماشین‌آلات راهداری یکی از اقداماتی است که به‌صورت مستمر توسط مهندسین اداره کل انجام می‌شود تا در تمامی فصول سال به‌ویژه زمستان خدمات لازم برای تسهیل سفرهای برون‌شهری ارائه شود.

آهکی تصریح کرد: در سال گذشته 34 دستگاه از ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک بازسازی کامل شد و طی سه‌ماهه نخست امسال نیز 9 دستگاه از ماشین‌آلات بازسازی، هشت دستگاه جدید و 13 مورد لوازم جانبی شامل نمک‌پاش، تیغه برف‌روب و غیره، خریداری و وارد چرخه ناوگان راهداری استان شده است.

وی افزود: در کنار اورهال شدن ماشین‌آلات راهداری، با توجه به نیازی که استان برای تأمین ماشین‌آلات به‌منظور امدادرسانی و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر دارد، پیگیر تأمین و تخصیص اعتبار لازم جهت خرید ماشین‌آلات جدید هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه همدان با قرار گرفتن سه کریدور مهم و استراتژیکی حمل‌ونقل جاده‌ای جزء سه استان پُرتردد کشور محسوب می‌شود، گفت: 313 دستگاه انواع ماشین‌آلات در سطح استان وجود دارد و با توجه به عمر بالای آن‌ها، آن‌طور که باید پاسخگوی نیاز استان نیست؛ بنابراین با پیگیری‌ها و با توجه به اقدامات خوب به‌عمل‌آمده در سال‌های اخیر، امیدواریم در حوزه نوسازی ناوگان ماشین‌آلات راهداری اتفاقات خوبی رقم بخورد.

شناسه خبر 84712