شناسه خبر:51780
1400/11/10 09:07:20

سپهرغرب، گروه خبر: معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه ثبت‌نام نهضت ملی مسکن تا 20 بهمن‌ماه ادامه دارد، گفت: به متقاضیان به‌مرور پیامک ارسال می‌شود تا در دفاتر خدمات پستی احراز هویت آن‌ها صورت گیرد.

مجید صالحی اظهار کرد: پالایش متقاضیان نهضت ملی مسکن آغاز شده است؛ به این‌ صورت که متقاضیان درصورت دریافت پیامک برای تشکیل پرونده به دفاتر خدمات پستی مراجعه می‌کنند.

وی عنوان کرد: فراخوان متقاضیان به‌صورت مرحله به مرحله درحال انجام است؛ ابتدا کسانی که واجد شرایط بوده و در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، در اولویت هستند.

معاون مسکن اداره‌ کل راه و شهرسازی استان همدان خاطرنشان کرد: به‌مرور به همه کسانی که ثبت‌‌نام کرده‌ یا در روزهای آتی ثبت‌نام خواهند کرد، پیامک ارسال می‌شود که برای احراز هویت و صحت‌سنجی در دفاتر‌ خدمات پستی حضور یافته و صحت و سقم ادعای آن‌ها مشخص شود.

وی با بیان اینکه بعد از احراز هویت متقاضیان جاماندگان نیز مجدد بررسی می‌شوند، گفت: در پرونده برخی از متقاضیان در سامانه قید شده که فرم (ج) آن‌ها مشکل دارد که پس از طی مرحله درصورت اعتراض آن‌ها، مجدد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

صالحی با اشاره به اینکه بعد از پالایش همه متقاضیان و تأیید نهایی اراضی مشخص شده و واریز وجه اولیه انجام می‌گیرد تا مراحل بعدی طی شود، عنوان کرد: زمین نهضت ملی مسکن که در اراضی شورین جانمایی شده، درحال نهایی شدن است و به‌زودی کارهای نهایی آن انجام خواهد شد.

شناسه خبر 51780