شناسه خبر:56932
1401/4/2 08:48:54
معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه وشهرسازی کردستان:

پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در کردستان درحال انجام است

سپهرغرب، گروه خبر: معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان از ادامه پالایش و بررسی مدارک متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن به‌صورت شبانه‌روزی در استان خبر داد و گفت: امیدوارم با توجه به‌ تعداد متقاضیان ثبت‌نامی و لزوم صرف وقت در سامان‌دهی متقاضیان واجد شرایط، کار پالایش آنان حداکثر تا مردادماه به اتمام برسد.

مصطفی رضایی اظهار کرد: برنامه ابلاغی نهضت ملی مسکن در استان کردستان 87 هزار و 239 واحد است که در جریان مراحل مختلف ثبت‌نام حدود 151 هزار نفر در شهرهای استان متقاضی بهره‌مندی از این طرح و خانه‌دار شدن هستند.

وی ادامه داد: بلافاصله کار رسیدگی به مدارک متقاضیان بعد از اتمام ثبت‌نام آغاز شد و با توجه به تعداد زیاد متقاضیان، این امر هنوز به اتمام نرسیده و پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا پایان مردادماه متقاضیان نهایی و واجد شرایط مشخص شوند.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان افزود: در بحث تأمین زمین برای عملیاتی کردن نهضت ملی مسکن در کردستان نیز با تلاش مضاعف همکاران کارهای شایسته‌ای انجام شده که می‌توان به الحاق 112 هکتار به شهر سقز و آغاز فرآیند الحاق 50 هکتار به دیواندره و 147 هکتار به شهر قروه اشاره کرد.

 

شناسه خبر 56932